Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Tarnobrzega 2020? W tych sytuacjach możliwy jest kontakt osobisty!

fot. Urząd Miasta Tarnobrzega

Nie ma możliwości dokonania płatności w Kasie Urzędu Miasta Tarnobrzega. Korespondencje i inne sprawy wyłącznie drogą pocztową i elektroniczną, a także poprzez specjalny pojemnik znajdujący się w przedsionku wejścia przy ul. Mickiewicza 7. Magistrat poinformował jednak o sytuacjach wyjątkowych, w których możliwy będzie kontakt osobisty interesariuszy z pracownikami urzędu.

Sytuacje wyjątkowe dotyczyć mają:

– Ślubów, rejestracji zgonów i urodzeń oraz sporządzania aktów zgonu i urodzeń (tel. 15 81 81 272);
– potwierdzania profilu zaufanego (tel. 15 81 81 242);
– oględzin drzew lub krzewów poprzedzających wydanie zezwolenia na ich usunięcie (tel. 15 81 81 231)
– odbioru (po uregulowaniu ewentualnych należnych opłat):
– wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów i budynków (tel. 15 81 81 204);
– tablic rejestracyjnych i dowodów rejestracyjnych (tel. 15 81 81 271) oraz praw jazdy – (tel. 15 81 81 273);
– dowodów osobistych (tel. 15 81 81 281) i dokumentów z zakresu ewidencji ludności (tel. 15 81 81 243);
– zaświadczeń i informacji o przeznaczeniu terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
(tel. 15 81 81 275; tel. 15 81 81 255).

Powyższe sprawy należy załatwiać osobiście, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikiem urzędu.

By Marek Jedynak

Moją pasją i specjalizacją jest dziennikarstwo. Na co dzień tworzę wielotematyczne treści. Ściśle interesuje mnie szeroko pojęta piłka nożna, wykonuję także fotografie sportowe. Jestem autorem pracy: Klub "Siarka Tarnobrzeg" i jego społeczne otoczenie (dostęp: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnobrzegu).

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
©2020 - dzienniktarnobrzeski.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone